Home staging aneb jak udělat nemovitost atraktivnější

Prodáváte nemovitost, ale potenciální zájemci se příliš nehrnou? Možná jim vaše nemovitost nepřijde příliš atraktivní. Jak tedy udělat nemovitost atraktivnější? Stačí pár triků a nemovitost můžete prodat mnohem rychleji a dráž.

V současnosti se stává Home staging nezbytným marketingovým prvkem při prodeji či pronájmu nemovitosti. Vaše nemovitost při využití Home stagingu v porovnání s konkurenčními nemovitostmivynikne, což je nezbytné pro zdárný prodej nemovitosti. V současné situaci na realitním trhu toho můžete dosáhnout pouze v případě, že vaše nemovitost se bude lišit od ostatních nemovitostí.

Pěkné fotografie osloví více potenciálních zájemců, kteří si nemovitost přijdou osobně prohlédnout a tím se zvýší pravděpodobnost prodeje. Nemovitosti, které byly upraveny pomocí Home stagingu, se prodávají rychleji a v mnoha případech i za vyšší prodejní cenu.

Home staging je profesionální příprava pro prezentaci nemovitosti na prodej nebo pronájem. Home staging vznikl v USA v 80. letech, odkud se rychle rozšířil do dalších zemí. Home staging neznamená, že budete muset byt nákladně rekonstruovat, ani nebudete muset nakupovat nový nábytek či dekoraci. Ve většině případů si vystačíte pouze s tím, co vaše nemovitost nabízí.